Samstag, 18. Februar 2017

Guesting at Challenge Up Your Life #60 - Glitter

Heute freue ich mich, als Gastdesignerin bei Challenge Up Your Life dabeizusein. Das Thema der aktuellen Herausforderung lautet "Glitzer", und hier seht ihr die Karte, die ich als Inspiration dazu gestaltet habe.
Today I'm proud to be guest designing over at Challenge Up Your Life. The prompt for their current challenge is "glitter", and this is the card I created as an inspiration for you.


http://challengeupyourlife.blogspot.de/

Ich habe tatsächlich ein wenig länger überlegt, wie ich das Thema auf meiner Karte umsetzen kann, denn obwohl ich immer gerne Glitzerelemente auf meinen Karten verarbeite, wollte ich ihn diesmal nicht nur als schmückendes Beiwerk verwenden, sondern zum Mittelpunkt meiner Karte machen. Nach einigem Nachdenken hielt ich einen großen Glitzerregenbogen für das ideale Motiv. Die Karte war dann auch schnell gemacht: einfach den Regenbogen in verschiedenen Farben ausgestanzt, die einzelnen Streifen farblich sortiert auf eine leicht mit Distress Ink gewischte Kartenbasis geklebt, ein paar Wolken aufgeklebt und ein passender Text hinzugestempelt - fertig.
Actually, I had to ponder a bit longer to find a way to put this theme into practice. Because even if I love to use glitter on lots of my cards I didn't want to use it as an accessory this time but rather make it my focal point. After some consideration I found that a large glittery rainbow would be an ideal image for this task. Having realized that, the card itself was quickly done. I die-cut the rainbow from differently colored glitter paper, glued the stripes sorted in rainbow color to a lightly Distress Ink sponged background, added a few clouds and finished everything off with a suitable greeting.


Und jetzt hüpft unbedingt rüber zum Challenge Up Your Life-Blog, um zu sehen, was sich das feste Designteam zu eurer Inspiration ausgedacht hat.
And now hurry and hop over to Challenge Up Your Life's blog to find out what the permanent design team came up with to inspire you.

Challenges:
Addicted to Stamps and More: #229 - Clean and Simple  
CAS(E) this Sketch: #209

 












Stempel | stamps: Avery Elle "Be A Unicorn"
Stempelkissen | inks: Versafine "Onyx Black", Stampin' Up "Glutrot | real red"
Farben | colors: Distress Ink
Papier | cardstock: Mondi "Color Copy", buntes Glitzerpapier | glitter paper in different colors
Stanzen | dies: My Favorite Things "Rainbow", Memory Box "Puffy Clouds"

Kommentare:

  1. CLEVER USE THE GLITTER
    adorable used of the sketch
    and you are so Clever Sonja
    I ADORE THIS CARD
    no other words
    I would be so lucky lady if you like to exchange card with me a lady aus Muenchen :)
    tell me if you like my idea please :)
    many thanks for joining us at ATSM this week
    hugs
    Monika (DT member)

    AntwortenLöschen
  2. This is so pretty! Wonderful take on the sketch!

    AntwortenLöschen
  3. Stunning rainbow....so in love with your card. Thank you so much for playing along with us at ATSM!

    AntwortenLöschen
  4. Hachz ... so sollte jeder Tag sein ... mit einem glitzernden Regenbogen :)

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful color and sparkle...... a fantastic addition to the CTS #209 gallery!!

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank für deinen Kommentar. Liebe Worte versüßen mir immer den Tag.
Thank you for leaving me some love. Kind words always sweeten my day.